2016. január 18., hétfő

A horgolt muffin babám egyedfejlődése

A 90-es években volt egy süti baba, talán még illatos is volt. Olyan amitől egyszerre elszédülsz, annyira émelyítő. Nekünk nem volt ilyen babánk, valószínűleg azért tetszett annyira. Műanyag kalapja volt, kemény. Magára a babára nem is emlékszem.

Így érezhetett ez iránt a játék iránt nővérem is, mert amikor kb 15 20 évvel később muffin babát látottt egy játékboltban, megvette a lányainknak. Ez már szilikonos baba volt, kedves. Jópofa ötletnek tartottam mindig is.

Aztán amikor megtanultam horgolni, készítettem muffint a lányok konyhájába. Illetve annak idnult, de baba (is) lett belőle. Megmutatom a képét, mert alig hasonlít a mostani babáimhoz. De hát valahonnan el kellett indulni. Nevetni csak kicsit ér. :)


 

 
Nem készült sok, azokat is mind elajándékoztam. Nagyon örültem a babának, mert addig mindig más mintája alapján horgoltam. Ez volt az első, hogy én találtam ki, hogy mekkora legyen a feje, kalapja stb. Telt az idő egyre többször éreztem, hogy saját mintákat szeretnék horgolni, készíteni. Újra elővettem a babámat és megalkottam a mostanihoz még jobban hasonlító lánykát.




Ismét eltelt fél év és nekiálltam babákat gyártani. Nagyon tetszett a közönségemnek. Nem mertem mindenkinek megmutatni, féltettem, hogy "lenyúlják" az ötletemet. Nem készít senki más ilyen babát. Sem itthon sem az etsy-n nem láttam. Szóval úgy döntöttem, leírom a mintát. Az lesz megvásárolható, így tiszta sor,  hogy én találtam ki, de aki a mintámat megveszi nyugodtan örülhet a saját babájának. Babáimról további képek egy korábbi bejegyzésben találhatók.  ITT


 
Muffin babáim, és a leírás megvásárolhatók továbbá a Kreavik horgol fb oldalon üzenetben ITT és a Meska boltomban is ITT.
 
Kérlek írd le hozzázsólásban, te milyen babát képzelnél el!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése