2016. június 1., szerda

Denesviktoria? Kreavik? Angolul horgolok? Akkor most ki kicsoda?

Ez mind én vagyok, és hogy tegyek bele még egy csavart, hivatalosan Kálmánné Dénes Viktóriának hívnak.

Az összes névnek külön története van, külön életet is élnek egymástól és mégsem. :)
31 éve vagyok Dénes Viktória, 7 éve Kálmánné és Kreavik lettem, amikor elkezdtem varrni 5 évvel ezelőtt. Aztán a varrás háttérbe szorult, amikor megtanultam horgolni, és az Fb oldalamat is átneveztem Kreavik horgol-ra, bízva abban hogy majd többen rátalálnak, akiket érdekelnek a horgolt dolgok.
Pár hónapja indítottam az angolos fb oldalt és kezdtem el fordítani. Azt éreztem, hogy ott akkor nem Kreavik voltam, hanem az angolos denesviktoria, aki horgolással foglalkozik. Átneveztem ezt a blogot is, de az asszony nevemet túl hosszúnak éreztem és már nem akartam alkotói név mögé bújni. Azt akartam, hogy mindenki tudja, hogy ki van a dolgok hátterében. Korábban volt olyan ismerősöm, aki like-olta az oldalamat, de nem tudta, hogy én vagyok Kreavik. Már jó ideje a kezdő poszt a bemutatkozásom az oldalaimon. Azt gondolom, hogy igenis fontos az ember is, aki alkot. :)
Szóval ha itt a blogon az összes névvel találkoztok, az azért van, mert itt ér össze mindaz amit tudok és amit szívesen megmutatok nektek. Legyen az horgolás minta, fordítás vagy csak egy írás magamról. :)
Ha kíváncsiak vagytok mik azok a dolgok, amikkel foglalkozom, kövessetek a Facebook-on is!

https://m.facebook.com/Kreavik/

https://m.facebook.com/angolulhorgolok/

Ti hogy ismertetek meg? Olyan kíváncsi vagyok! Leírnátok?

2 megjegyzés: