2016. április 29., péntek

Kóciból Százszorszép baba

Több olyan játékot is találtam erre-arra a lakásban, amiket én horgoltam még a kezdetek kezdetén. A legelső egy baba volt. Neten találtam az angol nyelvű mintáját. Egy tündér
baba, virág szoknyában.

(kép forrása: az eredeti minta)

 El is készítettem a testét, de akkor még nem volt biztonsági szem a kreatív raktáramban. (Igaziból azt sem tudtam mi az) Viszont volt itthon felvarrható mozgó szem, hát azt használtam.

A hajához nem követtem a leírást, úgy készítettem el, ahogy azt varrott babáknál láttam. Összevarrtam a fonalszálakat, majd azt felvarrtam a fejre. Elég vastag fonalat használtam, így amikor frizurát vágtam neki, leginkább egy kis kócos baba lett belőle. A szoknyát sem készítettem el neki, akkor úgy tűnt az a jópár szirom már nagyon macerás lett volna. Akkor nem bántam, úgy is tetszett, hiszen előtte egyik varrott babám sem lett ennyire jó. Sári is rögtön bevette a kedvencek közé. Szóval Kóci maradt.

Mostanában viszont a régi dolgokat összegyűjtöttem és amivel nem játszanak a gyerekek, vagy már nem tetszik, akkor kijavítom vagy lebontom.
Kócival kezdtem. Leszedtem a szemeit,  a régi haját. Egész más formája lett így, kedvem támadt tényleg Százszorszépet készíteni belőle. Így lett szoknyája is.


 
Ő itt Kóci, Zsuzsi és Benő zsiráf mellett.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése